1. inhoan toisiinhuoneisiinhuutelua, eli sitä kun oon itse esim. keittiössä ja joku huutelee vessasta ja olettaa että huutelen takaisin. tai olettaa että ylipäätään edes kuulisin mitä siellä huudellaan.

2. kärsin omphalofobiasta. tuntuu kamalalta edes kirjoittaa siitä, kun sitten sitä ajattelee. ngh.

3. omaan näkökulmasta riippuen joko ärsyttävän tai hämmästyttävän hyvän muistin.

4. olen hirveä pilkunnussija mitä tekstiin tulee (vaikka täällä sitä ei välttämättä huomaa :D). häpeän myös omia kirjoitusvirheitäni pitkään.

5. tarkkailen mielelläni ihmisiä esim. kaduilla ja baareissa ja oikeastaan missä vaan. kaikkialla tapahtuu koko ajan jotain.

6. en voi katsoa kauhuelokuvia. mikään siedätyshoito ei ole tepsinyt tähän.

7. en osaa viheltää :(

8. laitan usein huomaamattani aivot pois päältä kun puhe kääntyy jonkin laitteen teknisiin yksityiskohtiin. tai tietokoneisiin. tai autoihin. tai jääkiekkoon.

9. toisaalta saatan innostua paljonkin jos em. asioihin liitetään jokin hyvä tarina.

10. olen mielelläni hiljaa ja kuuntelen muita, varsinkin jos en ole tutussa seurassa. en kuitenkaan pidä itseäni erityisen ujona. tykkään vaan kuuntelemisesta :)

11. olen 166,3 senttimetriä pitkä ja painan 58,5 kiloa (terkkari kertoi).

12. lempilintujani taitaa yleisesti ottaen olla erilaiset pöllöt, mutta pidän paljon myös pikkulinnuista. vaikea päättää varsinaista suosikkia.

13. on yleensäkin vaikea päättää mistä pitää, kun pitää niin monesta asiasta!

14. olen tehnyt tätä faktahommaa jo useaan otteeseen, mutta aina joku keskeyttää.

15. pelkään vahtimestareita. ne jotenkin aina suuttuu mulle.

16. meinaan aina vastata olevani 21-vuotias vaikka se oli vuonna 2006 se.

17. ruuanlaitto ja ruokien miettiminen on sairaan kivaa. yleensä päivän kivoin hetki on se kun saa laittaa ruokaa.

18. on hirveät paineet että tämä viimeinen olisi jotenkin tosi hyvä, mutta piiloudun raukkamaisesti metavastauksen taakse koska kello on paljon ja aion vielä katsoa Simpsoneita.