KYMMENEN ASIAA, JOITA VIHAAT YLI KAIKEN:
1. Kaikkea virallista ja pakollista
2. Kyynistä yleisvalitusta
3. Sitä jos missaan jotain kivaa
4. Hymyttömiä päiviä
5. Rahattomuutta, velkoja
6. Vaivaantuneisuutta
7. Omaa tapaani ajatella kaikki ensin tunteella
8. Joustamattomuutta
9. Sitä ettei sanota suoraan
10. Paskaa junttiläppää

YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:
1. Lepääminen
2. Listojen ja muistiinpanojen tekeminen
3. Kelaileminen
4. Hauskan etsiminen
5. Vitsaileminen
6. Ujoilu
7. Epäileminen
8. Välittäminen
9. Lapsellisuus

KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:
1. Silleen, että voin olla vapaasti oma itseni
2. ja musta tykätään sellaisena
3. ja mua arvostetaan
4. ja musta välitetään
5. ja mulle ollaan rehellisiä
6. ja mulla on turvallinen olo
7. ja mulla on niin hauskaa ettei ikinä
8. ja mua ei pelota.

SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:
1. Unta
2. Että Green Wingin kakkoskausi olis jo mulla
3. Että heräisin huomenna ajoissa
4. Että ehtisin nähdä monta kaveria
5. Että saisin vastauksen muutamaan ikuisuuskysymykseen
6. Että saisin isin joululahjan ajoissa valmiiksi
7. Että stressi menisi jo pois

KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:
1. Pesen hampaat
2. Juon vettä
3. Syön jotain jos on nälkä
4. Puen
5. Meikkaan
6. Juon kahvia tai teetä

VIISI IHMISTÄ KETKÄ TIETÄVÄT ENITEN MURHEITASI?
1. Riikka
2. Aino
3. Tiina
4. Äiti
5. Piittu

NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:
1. Kofeiini
2. Ihmiset
3. Ulkoilu
4. Netti

KOLME KAUNEINTA ASIAA, MITÄ SINULLE ON SANOTTU:
Mulle on sanottu paljon kauniita ja rauhoittavia asioita, mutta tuntuisi jotenkin tyhmältä kirjoittaa niitä suoraan tänne.

KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:
1. Että joku läheinen ja tärkeä kuolee yhtäkkiä.
2. Pelkään niin paljon kaikkea (kuten kummittelevia vanhoja naisia), että tämän listan pitäisi olla paljon pidempi...

YKSI TUNNUSTUS:
1. Avasin tänään jo yhden joululahjan (se oli pieni pehmolelupöllö <3)

1292892265_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Terveisiä lumen valolta!