Oon ollut ahkera: viikonloppuna ja sen liepeillä oon tehnyt mm. pinaattipizzaa, punakaalisalaattia, tortilloja soijarouhe-salaatti-guacamole-ym.-täytteellä, chili-valkosipuli-oliivi-whatever-leipää, kipparijuusto-suppilovahverokastiketta sekä pinaatti-oliivi-kirsikkatomaatti-raejuustosalaattia. Mitäköhän tänään syötäisiin? Tällä hetkellä ainoa mikä menee alas on inkivääritee, ei oo silleen nälkä :D Mutta kuten em. listasta huomaa, on lihaton Tammikuu ollut tähän mennessä onnistunut :)

Ahistaa kun koulu alkaa taas, lähinnä siksi etten oo tehnyt niitä tehtäviä jotka mun piti loman aikana tehdä. Tällainen akkujenlatailu on kyllä tehnyt myös hyvää, oon viettänyt useita päiviä pyjamahousuissa pakottamatta itseäni mihinkään. Ehkä sitä tällä lepäilyllä pärjäilee kevään yli :) Mulla on kaikenmaailman suunnitelmia kevääksi, jotkut ehkä jopa vähän uudenvuodenlupausmaisia, mutta en viitti niitä täällä toitottaa kun sitten ahistaa nekin. Ken on päätöksiä tehnyt, hän ne muilta kätkeköön, tai jotain.